Pakiety i funkcje → Koszty
Kup teraz!
23,58 zł29

Pakiet Koszty

Wygodne rejestrowanie kosztów. Automatyczne wprowadzanie faktur kosztowych w PDF.

Koszty: Faktury kosztowe, księgowanie kosztów. Rejestrowanie kosztów szczegółowo lub tylko z podsumowania faktury kosztowej. Formuły księgowania kosztu, schematy księgowania do PIT i do VAT.
Dokumenty kosztowe: Dokumenty kosztowe. Rejestrowanie kosztów z dokumentów powiązanych. Wystarczy wprowadzić kwoty z podsumowania faktury kosztowej. Formuły księgowania kosztu, schematy księgowania do PIT i do VAT.
Jeśli nie podano inaczej, cena jest ceną brutto i dotyczy 1 miesiąca przy zakupie na rok z góry.

« Raporty Podatki · Książka · Koszty · Ryczałt · VAT · ZUS »
Pakiet Koszty
Wygodne rejestrowanie kosztów. Automatyczne wprowadzanie faktur kosztowych w PDF.